خودروبر ارسلان

خودروبر | خودروبر تهران | خودروبر ارسلان | خودروبر در تهران

خودروبر ارسلان

خودروبر | خودروبر تهران | خودروبر ارسلان | خودروبر در تهران

خودوربر ارسلان با استفاده از بهترین خودوربر های هیدرولیک خود می تواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. برای اطلاع از سایر خدمات این سایت به khoodrobar.ir مراجعه نمایید

  • ۰
  • ۰

1401.12.01کفی خودروبر

 

کفی خودروبر و همکاران، 3 در یک کارآزمایی شاهد تصادفی آینده نگر، سیر طبیعی DP را در مقابل درمان ارتز جمجمه مقایسه کردند. این محققین از پرسشنامه ای حاوی فهرستی از عوارض جانبی از پیش تعیین شده برای جمع آوری داده ها از والدین در مورد مشکلات مرتبط با ارتزهای قالب گیری مجدد جمجمه استفاده کردند. عرق کردن، بو، درد، و مشکلات در آغوش گرفتن. Naidoo و Cheng35 از پرسشنامه‌هایی برای بررسی کفی خودروبرخودروبرارسلان تجربیات والدین در مورد ارتزهای جمجمه تا 10 سال پس از درمان استفاده کردند. از 456 خانواده ای که در این مطالعه khoodrobar شرکت کردند، 97.5 درصد گزارش کردند که دوباره این گزینه را انتخاب می کنند.35 با این حال، در بخش سؤالات باز پرسشنامه، بسیاری از والدین نگرانی خود را در مورد راحتی کودک در کلاه ایمنی و نظر دیگران نشان دادند.

1401.12.10کفی خودروبر

[با این حال] هیچ بحثی در مورد اینکه آیا ما توانایی پرداخت کفی خودروبر را داریم یا خیر وجود نداشت.» علاوه بر این، بسیاری از والدین اعتراف کردند که مشکلات خاص خود را در مورد استفاده از ارتز بازسازی جمجمه نوزادان خود دارند. تعدادی از والدین اظهار داشتند که برای اینکه نوزادان خود را صرفاً به دلایل زیبایی تحت درمان ارتز بازسازی جمجمه قرار داده اند، احساس گناه می کنند یا «معصیت مادری» دارند، در مقاله کفی خودروبرخودروبرارسلان برخی دیگر احساس می کنند که به خاطر والدین بدی هستند که نوزادشان به درمان نیاز دارد، و برخی نگران هستند که ارتز بازسازی جمجمه آسیب ببیند. در مقاله khoodrobar نوزادان آنها یکی از مادران اعتراف کرد که از ظاهر نوزادش در ارتز خوشش نمی‌آید و دیدن فرزندش در این حالت متفاوت، یک تعدیل بود. او گفت: «یعنی در ابتدا آن را دوست نداشتم.

1401.12.11کفی خودروبر

من فقط دوست نداشتم او را به این شکل ببینم.» مرحله اول  کفی خودروبر تصمیم گیری بود. والدین به اشتراک گذاشتند که برخی از دلایل تصمیم به استفاده از درمان ارتز جمجمه شامل عدم تمایل نوزادشان به داشتن سر بد شکل و پشیمانی از عدم موافقت با درمان است. یکی از والدین اظهار داشت: "این از کوچکترین چیزها ناشی می شود، مانند اینکه آیا در عرض 6 ماه یا 6 سال پشیمان خواهیم شد، بنابراین دلیل اصلی کفی خودروبرخودروبرارسلان است، بنابراین از انجام ندادن آن پشیمان نخواهیم شد." یکی دیگر توضیح داد که نمی‌خواهند فرزندشان «بزرگ‌سال شود و سرش بامزه باشد و مردم به او بامزه نگاه کنند» و «قطعاً از جایگزین داشتن [سر بدشکل] بیشتر است». هر یک از والدین اظهار داشتند که در طول فرآیند khoodrobar تصمیم گیری قبل از موافقت با درمان، نگرانی هایی داشتند.

 

 

  • ۰۱/۱۲/۲۱
  • khodrobarin khodrobarin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی