https://khoodrobar.ir/
امداد خودروبر تهران ناجی در راه ماندگان با کمک و امداد شرکت خودروبر ارسلان
امداد خودروبر تهران
این مقاله با استفاده از استراتژی تکامل، طراحی و بهینه سازی کنترل کننده های فازی در پویایی خودرو را با استفاده از استراتژی تکامل توصیف می کند. بهینه سازی یک حلقه کنترل با هدف یک نسبت بدون تغییر داده های ورودی و خروجی و سیستم های کنترل فازی بهینه سازی شده برای کنترل یک وسیله نقلیه پویا مدل ارائه شده است. اولین کنترل کننده مورد بحث برای جبران زاویه رول خودرو طراحی شده است. هدف از کنترل دوم این است که به حداقل رساندن تغییرات بار چرخ و شتاب جانبی وسیله نقلیه در همان زمان با یک وسیله نقلیه کنترل شده توسط بدن کنترل شده است. در این مقاله پتانسیل سازگاری خودکار پارامترهای کنترل کننده فازی را نشان می دهد تحقیقات شبیه سازی رفتار خودرو پویا را با استفاده از یک نوسانگر سه گانه مرتبط می کند. بهینه سازی با استراتژی تکامل به اصطلاح انجام شد، یک رویکرد ساده برای توصیف روند بیولوژیکی. Motors Direct Drive Takehiko Fujioka، Naoto Yanase (دانشگاه توکیو / ژاپن)، ص. 122 - 127، 15 انجیر. در این مقاله، کنترل توزیع گشتاور (TS-coritrol) و کاربرد آن به وسیله نقلیه الکتریکی IZA، مجهز به موتورهای مستقیم درایو (DD-motors) مورد بررسی قرار گرفته است. شبیه سازی عددی برای مطالعه پویایی وسایل نقلیه الکتریکی TS-con-trolled استفاده می شود. اولا، این مقاله قوانین جدیدی از کنترل TS را برای بهبود دستکاری و ثبات وسیله نقلیه الکتریکی با 4 چرخ DD-Motors معرفی می کند. ثانیا، قوانین جدید کنترل TS-Control اعمال می شود و شبیه سازی ها با استفاده از یک مدل خودرو الکتریکی انجام می شود. پاسخ RAMP-STEP و پاسخ فرکانس نرخ یورو تحت شرایط جاده نرمال محاسبه می شود و حرکت وسیله نقلیه در جاده اصطکاک کم محاسبه می شود. نتایج محاسبات نشان می دهد که کنترل TS عملکرد خودرو را نسبت به وسیله نقلیه بدون کنترل بهبود می بخشد. 9438141 توسعه روش های ممکن برای آزمایش و ارزیابی سیستم های کنترل کشش و ثبات Tilo F. Schweers، Henning Wallentowitz (Rwth Aachen / Germany)، ص. 128-134، 9 شکل، 2 جداول، 11 refs. تابع و هدف سیستم های کنترل موجود برای کشش و ثبات شرح داده شده است. مشکل رتبه بندی و ارزیابی هدف از تأثیر چنین سیستم های کنترل لغزش بر دینامیک خودرو، شیطان است. مانورهای حلقه بسته با ارزیابی ذهنی و آزمایش های حلقه باز با داده های اندازه گیری شده نشان داده شده است. تجزیه و تحلیل نتایج همبستگی در مقادیر مشخصی که اجازه ارزیابی عملکرد پویا سیستم های کنترل لغزش را می دهد. تست ها با دو اتومبیل مسافری، مجهز به سیستم های کنترل لغزش مختلف، روش آزمون هدف را نشان می دهند و نتایج آنها را نشان می دهند. امداد خودروبر تهران