08.10.1401خودروبر
از 1.72 (فرناندز-داکوستا و همکاران، 2019). سپس این در ضریب اصلاحی الکتریسیته 18/1 ضرب شد و ضریب اصلاحی 03/2 بدست آمد.(1) که در آن TE = مجموع انرژی مورد نیاز برای تأمین انرژی هر نوع حمل و نقل معین (t) با اندازه معین (s)، vst = تعداد کل وسایل نقلیه داده شده نوع حمل و نقل (t) با اندازه معین (s)، Ds,t = میانگین مسافت طی شده (کیلومتر) با توجه به نوع حمل و نقل (t) با اندازه معین (s)، I = مصرف انرژی (kWh km-1) و F = عامل اصلاحی برای ناکارآمدی تولید و توزیع انرژی (الکتریکی = 1.18، هیدروژن = 2.03). واحدهای داده به GWh فعلی تبدیل می شوند. برای مصرف انرژی هر نوع حمل و نقل، میانگین مصرف انرژی برای انواع انتقال برق و هیدروژن تعریف شد (جدول 2). به دلیل عدم قطعیت در میزان بهبود بهره وری، برای تمام حمل و نقل الکتریکی و هیدروژنی، ما بدترین سناریوی عدم بهبود را از سال 2020 در طول دوره مطالعه فرض کردیم.
- ۰۱/۱۰/۱۴