04.10.1401امداد خودرو
برای اتوبوس های برقی، میانگین سالانه مصرف انرژی خودرو مقدار 1.2 کیلووات ساعت کیلومتر-1 (Vepsäläinen و همکاران، 2019) و اتوبوس های هیدروژنی با مقدار 1.8 کیلووات ساعت کیلومتر-1 (Graurs et al., 2015) داده شد. برای قطارهای الکتریکی، میانگین مصرف انرژی قطارهای الکتریکی بین 3.5 تا 5.5 کیلووات ساعت کیلومتر-1 متغیر است (Gattusoa and Restuccia، 2014، Jong and Chang، 2005). همانطور که در حال اجرای بدترین رویکرد هستیم، حداکثر مصرف انرژی سالانه خودرو در 5.5 کیلووات ساعت کیلومتر-1 انتخاب شد. برای قطارهای هیدروژنی، مقدار مصرف اروپایی موجود 10 کیلووات ساعت کیلومتر-1 داده شد (Progressive Energy ltd, 2019). در این بخش، ترکیب تولید برق با تقسیم تولید به سه گروه انرژی های تجدیدپذیر، هسته ای و سوخت های فسیلی در نظر گرفته شده است. جدول 3 یک نمای کلی از ترکیب تولید برق پیش بینی شده بین سال های 2020 و 2050 از شبکه ملی تحت یک سناریوی دو درجه ارائه می دهد.
- ۰۱/۱۰/۱۴