برخی دیگر پیشنهاد کرده اند که ادغام کمربند ایمنی در پشتی صندلی ممکن است از آسیب در هنگام تصادفات واژگونی جلوگیری کند کفی خودروبر (دیگز، 2002؛ رچنیتزر و لین، 1994؛ سایسون، 1996). طراحی مجدد کمربند ایمنی خودرو برای شبیه سازی مهار هواپیما نیز توصیه شده است (Digges and Malliaris, 1998). کمربندهای ایمنی با پیش کشنده فعال در حین واژگونی به عنوان یک بهبود برای کمک به جلوگیری از صدمات جدی سر و گردن ترویج شده است (فریدمن و نش، 2001). واضح است که برای تعیین موثرترین طراحی کمربند ایمنی برای
- ۰۰/۱۲/۰۴