خودروبر شهرکرد یکی دیگر از کاربردهای بالقوه آینده برای ترمز خودکار شامل فشار ترمز جداگانه است که به صورت جداگانه روی هر چهار چرخ اعمال می شود. این ترمز مستقل را می توان برای بهبود هندلینگ در زمانی که ترمز و فرمان هر دو فعال هستند (مثلاً ترمز در منحنی ها) استفاده کرد. کاربرد بیشتر ACC شامل اصلی است داشتن یک سرپیچ ثابت (جدایی) پشت وسیله نقلیه دیگری در جاده. بحث در مورد این برنامه به فصل آخر موکول شده است. درک اتوموتیوالکترونیک 305 کنترل حرکت وسیله نق سیستم ترمز ضد یکی از قابل قبول ترین کاربردهای الکترونیک در خودروها،
- ۰۰/۰۹/۲۰