با این حال ، محلی بالا به راحتی می تواند برای کنترل زمان واقعی استفاده شود و خودروبر استفاده از نرخ معادل جریان سوخت به طور غیرمستقیم باعث عدم محلی شدن مشکل می شود ، همانطور که در پاراگراف بعدی نشان داده شده است. استراتژی تقسیم قدرت مبتنی بر تعریف مصرف سوخت معادل (مثبت و منفی) برای ماشین الکتریکی است. از آنجا که استراتژی کلی کنترل شارژ است ، هیچ مصرف خالص برق از باتری وجود ندارد. این بدان معناست که برق مورد استفاده در مرحله تخلیه باتری باید در مرحله بعدی با استفاده از سوخت موتور
- ۰۰/۰۷/۲۸